Duş al rahatla dedi paraları alıp kaçtı.

sabahtan
0

 Evini sattı.Paraları sevgilisi alıp kaçtı.Annesiyle sokakta kaldılar.

 Müge Anlı, programında Tatar uyruklu Rus vatandaşı Albina Kamilova'yı konuk etti. Araştırmacı gazeteci Müge Anlı'dan yardım isteyen Albina Kamilova, evlilik teklifi eden sevgilisinin içinde 1 milyon 310 bin TL bulunan bir çuval parayı alıp kaçtığını söyledi. Albina Hanım annesi ile birlikte zor durumda kaldığını söyledi. Müge Anlı, Albina'nın Doğan K.  ile evlilik başvurusu bile yaptıklarını belirtip yaşanan duruma dikkat çekti.


'DUŞ AL RAHATLA' DEDİ, PARALARI ALIP KAÇTI

Albina'nın "Bana 'Git duş al rahatla' dedi. Ben banyoya girdim. Çıktığımda ne Doğan vardı, ne de paralar" ifadelerini kullandığını anımsatan Müge Anlı, genç kadının üzgün olduğunu söyledi.

Dolandırıcı çıkan sevgililer

ANNESİ SOKAKTA KALDI

"Hem sevdiğim adam gitti elimden hem de paralarım" diyen Albina, "Benim annem sokakta kaldı. Onu da çok üzdüm, kendimi de. Yıllarca bu daire için ipotek ödedik. İzinsiz çalıştım bunun için." dedi.

1 MİLYON 350 BİN TL'DEN EDEN AŞK

2021'de Antalya'da bir otel odası tuttuğunu belirten Albina Hanım, otel işletmecisi Doğan Bey ile tanışıp sevgili olduklarını söyledi. Doğan Bey'in kendisine "Gitme lütfen! Çocuk yaparız evleniriz" dediğini belirten Albina, konuşmasını şöyle sürdürdü:

"Evlilik teklif etti. Parmağıma yüzük taktı. Güzel ve romantik zamanlar geçirdik. Evlenmek için doktora gittik. Sağlık raporu aldık. Her şey hazırdı... Benim Rusya'da bir evim vardı. Antalya'da ev alabilmek için onu sattık. Doğan 'Arkadaşım depremden sonra büyük iş aldı. Yemek dağıtacak. Nakit paraya ihtiyacı var. 5 tane dairesi var. 30 bin - 40 bin TL indirimle sen alırsın' dedi. Beni, 'Annen niye köyde otursun. Yanımızda, şehir içinde oturur. 2+1 alırsın o parayla' diyerek ikna etti. Ben de güvendim"

Sevgilisinin aracılık ettiği kişiye dairesini satan Albina, çuval dolusu parayla eve dönüp duştan çıktığında parasının da sevgilisinin de ortadan kaybolduğunu söyledi.

Farklı Haber Arkası

Pınar Altuğ dan süper minili poz.

Yorum Gönder

0Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top