Benim öyle bir oğlum yok!

Şapkalı Abi
0

Hakan Ural'ın babasından ilginç açıklama geldi.


 Sabah kuşağında yaptığı televizyon programıyla sık sık gündeme gelen Hakan Ural'la ilgili, babası Selçuk Ural'dan çarpıcı açıklamalar geldi.

"BENİM ÖYLE BİR EVLADIM YOK"

Müzisyen Selçuk Ural, bir basın mensubunun oğlu Hakan Ural ile ilgili sorularına şöyle cevap verdi;Muhabir: Aradı mı daha sonra sizi, hiç konuşma fırsatınız oldu mu?

Selçuk Ural: Yok arayamaz beni. Arayamaz beni, devlet erkanı da bizi barıştırmak istedi, benim öyle bir oğlum yok. Bir tane kızım var benim. Kolay gelsin."

kaynak

Google haberlerde Hakan Ural haberleri

Google haberlerde Selçuk Ural haberleri



Yorum Gönder

0Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top